Technologia uszczelek głowicy cylindrów z metalu i materiału miękkiego

Doskonała wydajność. Solidność i zaufanie.

Tego typu uszczelki składają się z karbowanego nośnika metalowego z obustronną powłoką z materiału miękkiego. Otwór komory spalania  jest dodatkowo wzmocniony opaską metalową. Powoduje ona zwiększenie nacisku na komorę spalania i tym samym zabezpiecza miękki materiał przed działaniem gorących gazów spalinowych. W celu uszczelnienia kanałów płynu chłodzącego , jest stosowana dodatkowo, liniowa powłoka elastomerowa (czerwony ścieg). Powoduje ona miejscowe zwiększenie nacisku, a tym samym optymalne dopasowanie uszczelki do nierówności powierzchni. Warstwa z materiału miękkiego zastosowana na całej powierzchni,  zapobiega przyklejaniu się uszczelki i zapewnia mikro uszczelnienie.

 

Technologia uszczelnień głowicy metal-materiał miękki.

Metalowy wspornik

Środek polepszający przyczepność

Miękki materiał