Uszczelnienia metalowo-elastomerowe

Najwyższa wydajność. Bezpieczeństwo i niezawodność.

System uszczelniający składa się z nośnika metalowego z nawulkanizowanymi profilami elastomerowymi, co pozwala zapewnić najwyższą funkcjonalność i trwałość uszczelnienia stosowanego w miejscach narażonych na wysokie obciążenia. To rozwiązanie idealnie sprawdza się w przypadku połączeń przenoszących moc. Dzięki nowoczesnej technologii formowania wtryskowego możliwe jest również łączenie z nośnikiem różnych materiałów (metal/tworzywo sztuczne). Tym samym w przypadku każdej z uszczelnianych mediów można zastosować optymalny materiał.

Na przykład:

  • uszczelnienie pompy olejowej,
  • uszczelnienie wymiennika ciepła,
  • uszczelnienie obudowy rozrządu,
  • uszczelnienie termostatu.

Elastomerowe wargi uszczelniające

Skutecznie uszczelniają kanały płynu chłodzącego oraz oleju silnikowego. Materiał i geometria są dopasowywane do danego silnika.

Podkładka komory spalania

Jako element konstrukcyjny podkładka komory spalania służy do zwiększenia nacisku uszczelnienia na komorę spalania. Siła działania śrub jest w ten sposób przenoszona na obszar komory spalania.

Rowek pełny

Wytwarza on stały nacisk wzdłuż krawędzi komory spalania.

Osłona

W celu sterowania przepływem płynu chłodzącego, można sterować przekrojami strumienia za pomocą wulkanizowanych osłon.

Warstwa nośna

Wraz z rowkiem komory spalania określa ona grubość montażową oraz rodzaj uszczelnienia gazowego. W zależności od wymogów silnika stosowane są stale nierdzewne, stale mikrostopowe, stal szlachetna lub stal sprężynowa.